IBS Budapest

Jump to content Jump to footer

FŐBB FELADATOK, MUNKÁK:

  • Teljes körű bérszámfejtési feladatok ellátása
    • Munkaviszony létesítésével, megszűnésével és megszüntetésével kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása
    • Bérekhez kapcsolódó adatszolgáltatások, bevallások, jelentések, könyvelési feladások elkészítése
  • Munkaügyi nyilvántartások vezetése
  • Záráson belül havi bevallás készítése és önellenőrzés végzése
  • Számfejtéshez szükséges munkaügyi feladatok ellátása
  • Felmerült irattárazási feladatok ellátása

AZ ÁLLÁSHOZ TARTOZÓ ELVÁRÁSOK:

  • Minimum szakirányú középfokú végzettség (munkaügyi,- és bér ügyintézői végzettség)
  • 3-5 év szakmai tapasztalat
  • Nexon program ismerete
  • Magyar munkajoggal, adózással és bérszámfejtéssel összefüggő törvények, rendelkezések naprakész ismerete
  • MS Office felhasználói szintű ismerete
  • Kiváló kommunikációs, információ-átadási készség
  • Megbízhatóság, felelősségteljes munkavégzés

Előny:

  • TB ügyintézői képesítés és tapasztalat
  • Angol nyelvtudás

AMIT KÍNÁLUNK:

  • Professzionális háttér, kiváló infrastruktúra
  • Komplex és változatos szakmai feladatok
  • Hosszú távú, biztos munkavégzés

A magyar nyelvű önéletrajzokat a jobs@ibs-b.hu e-mail címre várjuk.